5 saveta kako da zaštitite svoje zdravlje na poslu

Današnje vreme, sa konstantnim razvojem tehnologija, zahteva sve brži život i način rada.  To često podrazumeva ostajanje na poslu i nakon isteka radnog vremena, borbu sa rokovima i stresnim situacijama, što neretko dovodi i do nezgoda na poslu koje ugrožavaju zdravlje.

Adekvatna radna odeća čini da se na radnom mestu osećamo prijatnije, ali i da se zaštitimo.

  1. Zdravlje na prvom mestu

O zdravlju i potrebama organizma treba voditi računa kojim god poslom da se bavite. Ukoliko je u pitanju posao koji zahteva višesatno stajanje, posebnu pažnju treba obratiti na leđa i noge. Fizička akivnost i pravilan način ishrane učiniće da Vaše telo bude razgibano, a pomoći će i da održavate kilažu.

Oni koji sedeći obavljaju posao trebalo bi da zauzimaju što pravilniji i udobniji položaj, dok oni koji često podižu teret treba da primenjuju tehniku koja im neće opteretiti leđa.

  1. Nosite odgovarajuću odeću

Radna odeća igra veliku ulogu u zaštiti zdravlja na radnom mestu. Odgovarajuća i kvalitetna odeća olakšava rad i štiti od mogućih povreda i oštećenja. U širokoj ponudi proizvoda od najkvalitetnijih materijala koje nudi „Patrol PM“ svako će pronaći ono što mu je potrebno. Ponudu radnih odela i uniformi pogledajte na našem sajtu: Patrol PM

saveti 1

  1. Informišite se na vreme

Važno je misliti i na moguće iznenadne situacije, kao što je požar. Informišite se koji je evakuacioni put, kao i ko je odgovoran za pružanje prve pomoći. U slučaju povrede treba reagovati što brže, pa ako se na vreme informišete bićete spremni i neće gubiti dragocene sekunde.

  1. Pauze su važne

Na poslu su pauze ograničene, ali kada se radi ceo dan pauze pomažu da ostanete motivisani, pa samim tim i produktivniji. Iskoristite pauzu kako biste napravili predah, odmorili, ali i uneli dovoljno vode u organizam. Kada završite s poslom, potrudite se da kod kuće slobodno vreme organizujete što bolje i kvalitetnije.

  1. Pričajte sa kolegama i trudite se da uživate u poslu

Trudite se da uspostavite prijateljski kontakt sa saradnicima. Dobar odnos sa ljudima sa kojima radite olakšaće posao. Problemi i eventualne poteškoće na radnom mestu lakše ćete prevazići ukoliko možete da otvoreno o njima pričate sa kolegama i nadređenima.

saveti 2

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s